Újdonság az Audiról
2018.02.05.

Gianni feljebb lépett

A Porsche Hungaria és az Audi támogatása révén az eddigi Q2 után már egy Q5 Sport 2.0 TDI Quattróval jár az Audi egyik magyarországi márkanagykövete, Gianni Annoni.
Gianni Annoni

„De jó ez a szín!” – kiáltott fel a Fáy utcai Audi szalonba belépve a gasztronómiában és a televíziózásban egyaránt nagy ismertséget szerzett Gianni Annoni, amikor meglátta a navarra-kék metál Q5-öst. A mélykék alapszín a karosszéria hajlatainál másképp kapja a fényt, és éjkéken mutatja a kontúrokat.

„Nem félek a színektől, kellenek a színek. A telt, meleg kék, a piros, a sárga és a zöld éppúgy öltözteti az autót, ahogyan ezeket a divatvilágban használják. Igaz, az üzletemberek leginkább a fekete autókat kedvelik, de ez olyan, mint elegáns öltönyben Vespára ülni, és robogóval menni a dolgodra, ami Olaszországban teljesen általános. Tehát annak, aki tudja viselni, nagyon jól áll a kék, ami egyébként az egyik kedven színem. Azért is imádom, mert – forza Azzuri! – az olasz futballválogatottra emlékeztet” – mondta Gianni Annoni.

Az 550 literes csomagtartót felnyitva elégedetten állapította meg, hogy „úgy látom, ebben már elférnek Zita bőröndjei, bár azt még nem tudom, hova rakom az enyémeket”. A feleség, Debreczeni Zita nem kommentálta a viccet, mert éppen egy németországi síparadicsomban forgat, Gianni pedig elmondta, mi a különbség a Q2 és a Q5 között.

„A Q2 egy dinamikus városi kocsi, oda való, ahol parkolóhely gondok vannak, ahol mélyek a kátyúk, és ahol télen hegyre kell fölmenni. Ezért a Q2 ideális autó Budapesten. Ugyanakkor van benne „fűszer”, és minden olyan szolgáltatást nyújt, ami biztonságossá, kényelmessé, könnyűvé teszi a használatát a szűk parkolóhelyre való manőverezéstől a sávtartásig. Fiatalos, modern is olyan értelemben, hogy a nagyméretű monitoron várnak az applikációk, és úgy látom, ugyanez van a Q5-ben is. Viszont ezzel már elmehetek üzleti útra Olaszországba. Úgy értem, ebbe a kocsiba a bőröndöm mellé még be tudok tenni egy-két láda bort is.”

Mivel Gianni Annoni sokat ingázik Olaszország és Magyarország között, a 190 lóerős S tronic Quattro éppen ideális, hogy akár szélsőséges időjárási- és útviszonyok között is célba érjen.

 „Gianni éppen egy éve lett a márka egyik nagykövete, mint nagy ismeretségnek és népszerűségnek örvendő személyiség” – mondta Mátrabérci Sándor, a Porsche Hungaria Audi márkaigazgatója, s a tavalyi esküvőre célozva hozzátette, a Q5 tágas utastere éppen megfelelő, hogy adott esetben legyen helye a család minden tagjának.

Az AUDI a prémiumszegmens egyik legsikeresebb személygépkocsi- és motorkerékpár-gyártója az Audi, Ducati és Lamborghini márkáival. A világ több mint 100 piacán van jelen, s 12 ország összesen 16 helyszínén termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között az Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország).

2017-ben az Audi összesen mintegy 1,878 millió Audi gépkocsiját, 3,815 Lamborghini sportautóját és 55 900 Ducati motorkerékpárját szállította ki ügyfeleinek. A 2016-ös év során az AUDI AG 59,3 milliárd euró forgalom mellett 3,1 milliárd euró működési eredményt ért el, s jelenleg világszerte mintegy 90 ezer főt foglalkoztat, közülük nagyjából 60 ezret Németországban. Az Audi új termékekre és a hosszú távon fenntartható technológiákra összpontosít, a jövő mobilitása szolgálatában.